اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع یک هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در قوچان

فرمانده سپاه ناحیه قوچان از توزیع یک هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم یاری سپاه امام رضا(ع) در این شهرستان خبر داد.

توزیع یک هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی ظهر امروز در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در قوچان در سالن مجتمع آساک دوچرخ اظهار کرد: در راستای تحقق بخشیدن و عملیاتی کردن فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه و تبدیل کردن تلخی کرونا به شیرینی برای جامعه، اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با اشاره به تشکیل کمیته‌های فرعی درزمینه شناسایی اقشار آسیب‌پذیر و کمک به نیازمندان، بیان کرد: در مرحله اول ۲ هزار بسته با کمک خیرین و‌ بسیجیان تهیه، بسته‌بندی و بین اقشار توزیع شد که ارزش ریالی هر بسته بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان برآورد شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله نیز یک هزار بستع معیشتی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم یاری سپاه برای توزیع در این شهرستان در نظر گرفته شده که شامل برنج، ماکارونی، رب، گوشت سفید و قرمز بوده و ارزش ریالی هر بسته به ۳۵۰ هزار تومان می‌رسد.

زرقانی با یادآوری این موضوع که تاکنون ۱۱ هزار بسته مواد غذایی توسط قرارگاه‌های فرعی مساوات قوچان همچون کمیته امداد، اوقاف و امور خیریه، بهزیستی و هلال‌احمر برای توزیع میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه تهیه شده است، افزود: این عمل خداپسندانه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد تا مرحمی برای این افراد باشد.

رزمایش همدلی و مساوات پرده دیگری از برکات اسلام و جمهوری اسلامی ایران را نشان داد

امام جمعه قوچان نیز در این مراسم با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی در زندگی انسان هدفگذاری‌هایی انجام داده تا به‌وسیله آن به قله معرفت و معنویت دست پیدا کند، گفت: رزمایش همدلی و مساوات که به فرمان مقام معظم رهبری در ایران اسلامی آغاز شد، مؤمن بودن جامعه را می‌رساند.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با تأکید بر این مطلب که فعالیت‌های خداپسندانه و خیرخواهانه در این ماه مبارک، یک فرصت عالی برای جامعه به وجود آورده است، بیان کرد: امروز پرده دیگری از برکات اسلام و جمهوری اسلامی کنار زده شد و همدلی و مجاهدت مؤمنین، بازاریان، مسؤولان را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به اینکه این حرکت عظیم کمک‌های مردمی در طول تاریخ باقی می‌ماند، افزود: برخی افراد در خانه‌های خود بسته‌های مواد غذایی برای توزیع آماده می‌کنند و برخی دیگر گوسفند ذبح کرده تا گوشت میان نیازمندان توزیع کنند، کسی از این اقدامات خیرخواهانه خبر ندارد.

امام جمعه قوچان با اشاره به اهمیت فضای مجازی، تصریح کرد: جوانان مؤمن و انقلابی به دنبال تولید محتوا باشند، زیرا باید این مسئله توسعه پیدا کرده‌ و شبکه‌سازی صورت بگیرد.

وی با تقدیر از عملکرد کادر درمانی و پزشکان که در طول این ایام محکم ایستادند، گفت: توزیع یک هزار بسته معیشتی در قوچان به نام ۷۳۴ شهید این شهرستان بوده که کار خوبی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول